Nieuws
Hollandse Nieuwe Stijl
Foto: Het Nederlands Visbureau

De eerste pop-up tasting Hollandse Nieuwe stijl vond plaats op 22 en 23 augustus in Amsterdam. De haring in verrassende smaakcombinaties werd volop geproefd door toevallige voorbijgangers en visliefhebbers die speciaal een kijkje kwamen nemen. Deze week staat de pop-up tasting in Rotterdam (29-30 augustus) en Eindhoven (31 augustus – 1 september).

Hollandse Nieuwe Stijl

Millennials (iedereen geboren tussen 1980 en 2000) zijn continu op zoek naar nieuwe ervaringen en hechten veel waarde aan authenticiteit. Daar hoort ook het experimenteren met oer-Hollandse producten als haring bij. Daarnaast past haring in een gezonde levensstijl die voor deze generatie steeds belangrijker wordt.

Hollandse Nieuwe Stijl is een verrassende combinatie van gekaakte haring met uiteenlopende ingrediënten. Zo ontstaan gerechten zoals verrassende taco’s, bijzondere salades, originele sushi en zelfs culinaire gerechten op sterrenniveau. De stijl laat zien dat haring veelzijdiger is dan vaak wordt gedacht en goed combineert.

Pop-up Restaurant

In speciale pop-up restaurant zijn tijdens de promotiecampagne meerdere gerechtjes Hollandse Nieuwe Stijl te proeven. De verschillende gerechten worden ter plekke bereid en gratis aangeboden aan het publiek.

 

 

 

 

 

 

 

 

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *