Handel

Campagnes Visbureau krijgen vervolg

Hollandse Nieuwe Stijl
©Nederlands Visbureau

Vorig jaar startte het Nederlands Visbureau twee promotiecampagnes. Eén voor Hollandse garnalen en één voor Hollandse nieuwe. Beide campagnes krijgen dit voorjaar een vervolg.

Om de Hollandse garnaal te promoten begon het Nederlands Visbureau vorig jaar met de campagne ‘De kleine smaakmaker’. Deze krijgt krijgt dit voorjaar een vervolg. Op dit moment wordt een
uitgebreide reportage gemaakt over de vangst van Hollandse garnalen en nieuwe culinaire toepassingen. Deze verschijnt in de voorjaarsuitgave van het magazine Delicious.

Daarnaast is een online campagne in voorbereiding voor dezelfde periode. Voor visspecialisten die de Hollandse garnalen extra onder de aandacht willen brengen is POS-materiaal beschikbaar. Dit bestaat uit een display met receptenflyers, posters en vitrinekaartjes — beschikbaar. Ondernemers die hier belangstelling voor hebben kunnen deze bestellen op de website van het Visbureau.

Hollandse Nieuwe Stijl

Ook de eerder opgestarte campagne Hollandse Nieuwe Stijl krijgt dit voorjaar een vervolg. De eerste tastings in het land in het najaar 2018 voor millennials met gerechtjes waarin maatjesharing als basisingrediënt werden gepresenteerd, resulteerden veelvuldig in het wegnemen van het door henzelf ingenomen vooroordeel dat zij geen haringliefhebber zouden zijn. ‘Beleving’ blijft ook het komende jaar het hoofddoel.

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *