De kracht van beeld - ‘Gebruik geen tl-licht’

uit pauline's keuken

Door de populariteit van sociale media is iedere ondernemer één klik verwijderd van zijn doelgroep. Drie versondernemers, een foodblogger en een culinair fotograaf vertellen hoe je met de juiste beelden de aandacht grijpt van de vluchtige consument. “Goed beeld triggert mensen om langs te komen,” zegt Angelique Hendriks v...
Dossiers
Lees ook
Arnhemse Visbroertjes hebben slechtste slogan van 2019

Arnhemse Visbroertjes hebben slechtste slogan van 2019

De Arnhemse Visbroertjes van De Zilte Zeemeermin hebben de Slechtste Slogan van 2019. Hun slogan 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin' kreeg de meeste stemmen. De broers Luuk en Wiebe de Haan zijn trots op de winst.  De Zilte Zeemeermin is een viswinkel, visbar en cateringbedrijf De Zilte Zeemeermin in de Steenstraat in...

Hebben de Arnhemse Visbroertjes de slechtste slogan van 2019?

Hebben de Arnhemse Visbroertjes de slechtste slogan van 2019?

Dit jaar vindt voor de achtste keer Nederlands Slechtste Slogan verkiezing plaats. Een van de kanshebbers zijn de Arnhemse Visbroertjes van De Zilte Zeemeermin. Hun slogan? "Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin."

Pulsvissen veroorzaakt geen massale sterfte bodemleven

Pulsvissen veroorzaakt geen massale sterfte bodemleven

Half november maakte Wageningen Marine Research-onderzoekers Pieke Molenaar en Edward Schram de resultaten van een kort praktijkonderzoek bekend. "We hebben geen massale directe sterfte van bodemleven aangetroffen in het spoor van een pulskotter”, aldus de onderzoekers.