De kracht van beeld - ‘Gebruik geen tl-licht’

uit pauline's keuken

Door de populariteit van sociale media is iedere ondernemer één klik verwijderd van zijn doelgroep. Drie versondernemers, een foodblogger en een culinair fotograaf vertellen hoe je met de juiste beelden de aandacht grijpt van de vluchtige consument. “Goed beeld triggert mensen om langs te komen,” zegt Angelique Hendriks v...
Dossiers
Lees ook
Vega(n) is de trend op Horecava 2020

Vega(n) is de trend op Horecava 2020

Voedselverspilling, veggie & vegan(istisch). Deze drie trends vormen de voedingsbodem voor de Horecava 2020 in Amsterdam. Vismagazine ontdekt veganistische visproducten, proeft duurzame visnacks en maakt kennis met een initiatief om bijvangst van Noordzeevis op de horecakaart te zetten.

KNS en VNV gaan samenwerken - Vlees en vis liggen allebei op het bord, naast de aardappelen en de groenten’

KNS en VNV gaan samenwerken - Vlees en vis liggen allebei op het bord, naast de aardappelen en de groenten’

Eind 2019 sloten de Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) en de Vereniging van Nederlandse Visspecialisten (VNV) een samenwerkingsovereenkomst. Om te beginnen gaat de administratie en het secretariaat van de VNV naar de KNS. En beide verenigingen zien nog meer kansen voor samenwerking. “Als je praat namens de hele versbranche ben je groter en sta je...

Klanten worden verwend door vishandel Van den Berg

Klanten worden verwend door vishandel Van den Berg

Vishandel van den Berg is een opvallende verschijning op de weekmarkten in Dinxperlo en Winterswijk. Niet alleen vanwege de kleurencombinatie van antraciet, oranje en wat blauw, maar ook door haar omvang. De verkoopwagen meet maar liefst 17,80 meter. Daarvan is de helft louter overkapping en bedoeld om klanten aangenaam hun consumptie ter plekke te...