De kracht van beeld - ‘Gebruik geen tl-licht’

uit pauline's keuken

Door de populariteit van sociale media is iedere ondernemer één klik verwijderd van zijn doelgroep. Drie versondernemers, een foodblogger en een culinair fotograaf vertellen hoe je met de juiste beelden de aandacht grijpt van de vluchtige consument. “Goed beeld triggert mensen om langs te komen,” zegt Angelique Hendriks v...
Dossiers
Lees ook
Gerina's vishandel: 'Met hart en ziel gekozen voor ambulant'

Gerina's vishandel: 'Met hart en ziel gekozen voor ambulant'

“Ik ga met plezier werken. Ik zet mijn wagen neer en de pan aan en ga schik maken met de mensen: dat is het marktleven. We maken eerst ons werk af en kijken ook niet naar de uren. Dat vinden we ook helemaal niet erg. Voor mensen van buiten de markt kan dat heel vreemd zijn.”

Marketingrapport Viswinkels 2019

Marketingrapport Viswinkels 2019

Het Marketingrapport Viswinkels 2019 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktpositie, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de branche van visspeciaalzaken in Nederland.

Horecava 2020: van bijvangstkroket tot vegan vis

Horecava 2020: van bijvangstkroket tot vegan vis

Voedselverspilling, veggie & vegan(istisch). Deze drie trends vormen de voedingsbodem voor de Horecava 2020 in Amsterdam. Vismagazine ontdekt veganistische visproducten, proeft duurzame vissnacks en maakt kennis met een initiatief om bijvangst van Noordzeevis op de horecakaart te zetten. De overalltrend van gezond en plantaardig eten, dendert...