De kracht van beeld - ‘Gebruik geen tl-licht’

uit pauline's keuken

Door de populariteit van sociale media is iedere ondernemer één klik verwijderd van zijn doelgroep. Drie versondernemers, een foodblogger en een culinair fotograaf vertellen hoe je met de juiste beelden de aandacht grijpt van de vluchtige consument. “Goed beeld triggert mensen om langs te komen,” zegt Angelique Hendriks v...
Dossiers
Lees ook
Dit zijn de trends in 2020

Dit zijn de trends in 2020

Voedsel van dichterbij, weten waar je voedsel vandaan komt, hoe het gemaakt wordt en kiezen voor kwaliteit; de trends voor 2020 zijn niet verrassend, maar bieden zeker kansen voor de (ambachtelijke) versondernemer. En voor de visspecialist liggen er specifieke kansen.

Winkelinrichting en productpresentatie in viswinkel: trends

Winkelinrichting en productpresentatie in viswinkel: trends

De populariteit van viswinkels neemt toe. Een bezoekje aan de viswinkel wordt steeds meer een beleving. Natuurlijk kunnen consumenten er nog terecht om even snel een harinkje of bakje kibbeling te halen, maar het is inmiddels veel meer dan dat. We zetten graag de ontwikkelingen op een rijtje, zodat iedere viswinkel op de trends kan inspelen.

Meer weten met big data in 60 minuten

Meer weten met big data in 60 minuten

“Het is een enorme groeimarkt in Nederland waar nog te weinig belangstelling voor is.’” Zo noemt technologiedeskundige Dik Bijl het gebruik van big data in het bedrijfsleven. “Bedrijven onderschatten de mogelijkheden en denken dat het alleen iets is voor grote organisaties met veel financiële middelen.” In zijn boek...