Marketingexpert Paul Moers over kansen in coronatijd

Paul Moers De coronacrisis trekt wereldwijd een spoor van vernieling door de economie. Voor de voedingsbranche heeft het virus echter niet alléén negatieve gevolgen. Sterker nog: retaildeskundige en marketingexpert Paul Moers ziet vooral kansen. “Als je een goed plan hebt, is er altijd iemand bereid een paar duizend euro te investeren.&rdq...
Lees ook
Consumenten weten de lokale versspecialist weer te vinden

Consumenten weten de lokale versspecialist weer te vinden

Consumenten zijn tijdens de coronacrisis meer gaan kopen bij de lokale versspecialist. Dit geldt met name voor slagers en groenteboeren. Uit cijfers marktonderzoeksbureau Gfk blijkt dat bij slagers de omzet met 36 procent groeide en bij groenteboeren met 40 procent.

Hoe maak je een goede nieuwsbrief?

Hoe maak je een goede nieuwsbrief?

Een nieuwsbrief is een goed marketingmiddel. Je treedt direct in contact met je klant en bereikt er meer mensen mee dan met je social media-berichten. Maar hoe maak je een nieuwsbrief die gelezen wordt?

Nieuwe naam en koers Enkhuizense viswinkel

Nieuwe naam en koers Enkhuizense viswinkel

Een visspeciaalzaak in hartje Enkhuizen. Dat betekent drukke zomers met veel bootjestoeristen en rustigere winters voor Pascal Feller en Joyce Feller-van Noorden met hun zaak Familie Vis. Ruim een jaar geleden maakten ze de overstap naar een eigen visspeciaalzaak. Pascal werkt al 28 jaar in de vissector, Joyce heeft het vak in rap tempo geleerd. Het...