Oktober staat in het teken van de promotiecampagne makreel. Veel deelnemende handelaren voeren stickers op de verpakking van makreel met een call to action naar de website. Dit wordt ondersteund met radiocommercials op NPO. Door het hele land worden billboards geplaatst en er komen advertorials in printmedia. Voor op de winkelvloer zal POS-materiaal worden verspreid. De materialen worden eveneens in de webshop-visbureau geplaatst. Een mooi moment voor vishandelaren om hier zelf met een actie op in te springen.

Meedoen aan de Dutch Food Week

Dutch Food Week is het podium waar genieten van voeding, voedselproductie en innovatie centraal staan. In 2021 wordt de Dutch Food Week gehouden van 9 t/m 16 oktober. Woensdag 13 oktober staat in het teken van ‘Vis, schaal- en schelpdieren’.

Het Nederlands Visbureau zet zich in om de productgroep vis een podium te bieden naast al ons eten vanaf het land. Zowel online opnames als live initiatieven zijn mogelijk. Eigen initiatieven vanuit de vissector worden door de organisatie vooral gecommuniceerd via online media. Een terugblik op 2020 is hier te zien: https://visbureau.nl/dutchfoodweek.

Ondernemingen die willen en kunnen bijdragen aan ‘Het kijkje in de sector’ kunnen zich melden bij het Visbureau. Het is kort dag na het verschijnen van dit blad, dus wees er snel bij.

Blad vol visinspiratie

Visculinair sept 2021

Het kwartaalmagazine Visculinair is begin september verschenen. Dit blad vol visinspiratie bestrijkt september, oktober en november. Nog tijd genoeg dus om dit leuke magazine aan consumenten te geven. Een abonnement en losse bestellingen zijn mogelijk via webshop-visbureau.nl.

Twee nieuwe gezichten

Nederlands Visbureau_nieuwe collega's

Het Nederlands Visbureau heeft twee nieuwe medewerkers. Marina Rijerkerk is gestart als officemanager. Met haar ervaring in de evenementenbranche en bureau-administratie kan het Visbureau steunen op een ‘duizendpoot’ die zorgt voor alle zaken om als team te kunnen excelleren.

Debbie Bodewes is gestart als marketingmedewerkster en neemt ervaring mee als online marketeer. Leuk detail: Debbie startte twintig jaar geleden als stagiaire bij het Visbureau en werkte daarna nog een tijd mee. Mede vanwege haar blijvende sympathie voor de vissector, keert ze nu, na vele omzwervingen, terug op dit oude nest.

Altijd op de hoogte blijven?