Ook al is het eind van dit jaar nog niet in zicht, de kalender ‘Vis van de Maand 2021’ is inmiddels in overleg met mensen uit de vissector vastgesteld. De productie van de nieuwe kalender met bijbehorend POS-materiaal voor de winkelvloer is reeds in gang gezet. De vis van de maand is inmiddels een bekend begrip, waar steeds meer ondernemers en stakeholders hun communicatie op richten.

 

Dag van de Duurzaamheid

Het Nederlands Visbureau haakt waar mogelijk aan op de Dag van de Duurzaamheid om de verantwoorde visserij en visproducten voor het voetlicht te brengen. Zo zal o.m. een presentatie worden verzorgd voor de twintigduizend medewerkers van het Erasmus MC; een voorbeeld van een wellicht duurzame relatie na de succesvolle samenwerking bij de start van het haringseizoen afgelopen voorjaar op deze locatie.

 

BBQ-special met vis

BBQ Special_Visbureau

Na de gourmetspecial, welke het Visbureau produceerde voor de vishandels ten behoeve van hun klanten, wordt gewerkt aan een BBQ-special met vis in de hoofdrol. Ondernemers die hierin willen participeren, worden gevraagd zich te melden.

 

Altijd op de hoogte blijven?