Het Marketingrapport Viswinkels 2019 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktpositie, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de branche van visspeciaalzaken in Nederland.

De branchestructuur en het oriëntatie- en inkoopgedrag van visspeciaalzaken is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep succesvol te kunnen benaderen. Het onderzoeksrapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties. De branchestructuur en financiële kengetallen zijn helder in beeld gebracht. De data-analyse en het onderzoek zijn uitgevoerd onder bedrijven die in het Handelsregister staan ingeschreven onder de SBI-code 4723 (winkels in vis). Daarnaast zijn cijfers van onder meer het CBS verwerkt in de rapportage. Vormen visspeciaalzaken uw doelgroep of bent u op een andere wijze gerelateerd aan de branche van visspecialisten dan is het onderzoeksrapport een absolute aanrader.

Meer weten over het Marketingrapport Viswinkels 2019? Klik dan hier!

Altijd op de hoogte blijven?