Tussenstand makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Multivac_adv Vismagazine 24-1-2022

BEDRIJFSINFORMATIE | Klantcontact, productbeleving en modern werken staan centraal bij de metamorfose van het hoofdkantoor van MULTIVAC. De makeover van het bestaande pand bestaat uit een aantal belangrijke stappen, legt Tim Hage uit: “De showroom, waar we graag onze relaties ontvangen om hen onze vele (machine)mogelijkheden te laten zien, bleek in de praktijk te klein behuisd.

Na de verbouwing is de showroom niet alleen ruimer, het is ook ‘the place to be’ voor events, presentaties en scholingen. Hoe werken onze machines, wat zijn de mogelijkheden? Met meer beeld en beleving willen we onze goede klantcontacten hier in Woerden verder continueren. Sterker, wij zullen onze relaties en nieuwe klanten vaker in Woerden uitnodigen om hen actief te informeren, met behulp van de modernste communicatietechnieken.”

Verduurzamen

Na de makeover staat er een kantoor dat klaar is voor de toekomst. Een eyecatcher waar we trots op zullen zijn.” Verbouwen is de kans om het kantoorgebouw te verduurzamen: “We gaan van het gas af en stappen over op warmtepompen, zonnepanelen en Ledverlichting. Verder beschikt het pand volgend jaar over een nieuw, corona-proof, luchtbehandelingssysteem. Daar hebben we bewust over nagedacht.”

Package deals

Tijdens de transformatie van het gebouw gaat de dienstverlening onverminderd door. 24/7 staat het team van MULTIVAC voor de klant klaar, benadrukt Tim Hage: “De continuïteit blijft gewaarborgd, de klant zal weinig tot niets van de verbouwing merken. Sterker, deze hele makeover sluit perfect aan bij onze filosofie van het volledig ontzorgen van de klant, van a tot z. Steeds meer maken we gebruik van package deals, waarbij we de klant centraal stellen. Van het samenstellen en leveren van machines, advisering, onderhoud tot het leveren van bijproducten.”

Bekijk de between-video

Lees ook
Meer supermarktomzet voor voeding met duurzaamheidskeurmerk

Meer supermarktomzet voor voeding met duurzaamheidskeurmerk

De supermarktomzet aan duurzame voeding wordt steeds groter. In 2021 had 22 procent van de omzet aan voeding een duurzaamheidskeurmerk. In 2013 was dit nog maar 8 procent. Vooral producten als varkensvlees, verse vis, thee en eieren hebben vaak een duurzaamheidskeurmerk. Dit blijkt uit de Monitor Duurzaam Voedsel 2021 van Wageningen University & Research...

Packaging Innovations gelijktijdig met Empack 2023

Packaging Innovations gelijktijdig met Empack 2023

Packaging Innovations vindt in 2023 gelijktijdig plaats met Empack. Op 5 en 6 april vinden beide verpakkingsbeurzen plaats in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch.

NVWA: Structurele veranderingen noodzakelijk voor duurzame visketen

NVWA: Structurele veranderingen noodzakelijk voor duurzame visketen

Voor een duurzame en toekomstbestendige visketen zijn structurele verandering noodzakelijk. Die conclusie trekt Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) op basis van de analyse ‘De Visketen in Beeld’.