Ondernemen
Uit dit dossier
Duur betaald
De wereld rolde zo van de ene ellende de andere in. De coronamaatregelen waren nog niet zo goed als afgeschaft of voor het eerst sinds 1945 viel een land een ander land binnen in een Europa.
Ondernemen
Ik vind het mooi om te zien op welke verschillende manieren ondernemers en medewerkers in de branche terechtkomen. Want als je daar goed naar kijkt, zie je steeds meer mogelijkheden om aan nieuwe medewerkers of aan eventuele kopers voor je bedrijf te komen.
Gastologie zorgt voor meer klantvriendelijkheid
Investeren in gastvrijheid loont. Vanuit die overtuiging traint gastvrijheidsdeskundige Jeannine Sok ondernemers en medewerkers in de horeca en in de retail. In haar recent verschenen boek ‘Hoe gastvrij ben jij?’ geeft ze tips geeft hoe je het gedrag van gasten en klanten op een positieve manier beïnvloedt.“Wees oprecht geïnteresseerd.”
‘Gebruik van claims kan waardevol zijn’
Hoe ziet de klant van morgen eruit? In Vismagazine 9 van 2021 signaleerde Susanne Danes van FoodBase drie belangrijke ontwikkelingen binnen de versbranche. In deel 2 vertelt haar collega Linda van Zonsbeek over claims en hoe je hiermee inspeelt op gezondheidsmotieven van klanten.
Vijf aandachtspunten voor btw-aangifte
De deadline voor de btw-aangifte en -betaling over het vierde kwartaal van 2021 nadert. 31 januari is de deadline. Omdat deze aangifte anders is dan normaal zet de Belastingdienst vijf aandachtspunten voor de btw-aangifte over het vierde kwartaal op een rij.
Superaanbieding
Vismagazine Nieuwsbrief
Ontvang elke week de gratis digitale nieuwsbrief van Vismagazine en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen in de vissector.
InschrijvenVismagazine 2 | januari 2023

Het thema van dit nummer van Vismagazine is zalm. Wil je het blad online lezen? Klik dan hier!
Bekijk de inhoudSlimmer werken in Food

De special Slimmer werken in Food is verschenen, en is nu ook te lezen als digitaal magazine.
Lees verderVideo Vis