De duurzame vis van Fish Tales in het buitenland

Duurzaamheid staat centraal bij Fish Tales. Het Amsterdamse bedrijf gebruikt alleen 100 procent gecertificeerde vis. Het gaat goed met het bedrijf. In Nederland zijn de producten exclusief te koop bij Albert Heijn en ook in Duitsland gaat het goed. En nu richt Fish Tales zich op de Verenigde Staten.

In de onderstaande video van De ondernemer vertelt Harm Jan van Dijk, oprichter van Fish Tales, over het bedrijf. Hij vertelt over hoe hij dit aanpakt. Hij vertelt over de producten en over de verschillen tussen de internationale markten. Zo werkt de Duitse markt anders dan de Nederlandse markt. En hij geeft tips over ondernemen in het buitenland.

Lees ook
‘Bij SVO kom ik visgekken tegen’

‘Bij SVO kom ik visgekken tegen’

Als driejarige wilde Frans Bekema (37) al visboer worden. Die droom maakte hij waar. Momenteel runt hij de visafdeling van Jumbo Kooistra in Bolsward. In februari rondde hij cum laude de mbo-opleiding Visspecialist van SVO vakopleiding food af.

‘We zoeken constant naar beter en duurzamer’

‘We zoeken constant naar beter en duurzamer’

Vis! Elke vistraiteur en visverwerker weet legio producten en recepten te verzinnen. Diezelfde vis en visproducten moeten goed verpakt zijn in functionele, praktische én aantrekkelijke verpakkingen. Deze moeten passen bij het product en het imago van de ondernemer. Vandaag deel 2 van deze rondvraag met Barneveld Verpakkingen en Disposables.

‘Duurzaam van vis tot verpakking’

‘Duurzaam van vis tot verpakking’

Vis! Elke vistraiteur en visverwerker weet legio producten en recepten te verzinnen. Diezelfde vis en visproducten moeten goed verpakt zijn in functionele, praktische én aantrekkelijke verpakkingen. Deze moeten passen bij het product en het imago van de ondernemer. Vandaag deel 1 van deze rondvraag met Vis van Henry en Remmert Dekker Packaging.