Productnieuws
120710 Zeelands Roem en Hoogerland

Schelpdierenspecialist Zeeland’s Roem en wielrenner Johnny Hoogerland zijn een samenwerking aangegaan. De renner van de Vacansoleil/DCM ploeg speelt de komende tijd de hoofdrol in de Zeeland’s Roem campagne en verschijnt op posters in horecagelegenheden en viswinkels in heel de Benelux. The Communication Company tekende voor de campagne, en ontwikkelde ook een activiteit met Hoogerland rondom de Tour de France 2012.
Hoogerland is een geboren Zeeuw. Schelpdierenspecialist Zeeland’s Roem en wielrenner Johnny Hoogerland vonden elkaar in hun Zeeuwse afkomst en voorliefde voor mosselen, oesters en garnalen. Marketingmanager Giovanni Verhaert licht toe: “Met een ijzersterke klimmer als Johnny Hoogerland als boegbeeld verwacht Zeeland’s Roem een nieuw, sportief publiek aan te trekken. Zijn sportiviteit en nuchtere persoonlijkheid passen bij een echt Zeeuws merk als het onze.”

Tour de France 2012
De campagne van Zeeland’s Roem met Johnny Hoogerland bestaat uit een landelijke advertentie- en postercampagne, die onder andere terug te zien is in viswinkels en horeca. Daarnaast is een activatie rondom de komende Tour de France onderdeel van de campagne. Evenals vorig jaar is Zeeland’s Roem tijdens de persdag van de Tour de France met verse mosselen aanwezig op 17 juli in Pau.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>