‘Klanten willen je gezicht zien’

Visgilde Dieren 1_foto Henk Riswick

Foto: Henk Riswick Een verkoopwagen, standplaatsen op meerdere markten, een aantal winkels; Pierre Jansen heeft het allemaal gehad. Maar het was ‘too much’ en nu heeft hij nog één winkel: Visgilde Dieren. Daar kan hij het gezicht zijn en aan de gang gaan met nieuwe gerechten. De zaak loopt als een trein. In de hele regio...
Lees ook
Dit zijn de trends in 2020

Dit zijn de trends in 2020

Voedsel van dichterbij, weten waar je voedsel vandaan komt, hoe het gemaakt wordt en kiezen voor kwaliteit; de trends voor 2020 zijn niet verrassend, maar bieden zeker kansen voor de (ambachtelijke) versondernemer. En voor de visspecialist liggen er specifieke kansen.

Arnhemse Visbroertjes hebben slechtste slogan van 2019

Arnhemse Visbroertjes hebben slechtste slogan van 2019

De Arnhemse Visbroertjes van De Zilte Zeemeermin hebben de Slechtste Slogan van 2019. Hun slogan 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin' kreeg de meeste stemmen. De broers Luuk en Wiebe de Haan zijn trots op de winst.  De Zilte Zeemeermin is een viswinkel, visbar en cateringbedrijf De Zilte Zeemeermin in de Steenstraat in...

Hebben de Arnhemse Visbroertjes de slechtste slogan van 2019?

Hebben de Arnhemse Visbroertjes de slechtste slogan van 2019?

Dit jaar vindt voor de achtste keer Nederlands Slechtste Slogan verkiezing plaats. Een van de kanshebbers zijn de Arnhemse Visbroertjes van De Zilte Zeemeermin. Hun slogan? "Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin."